Přečteno v lednu 2018

Máme za sebou první měsíc v roce 2018 a já se rozhodla, že začnu psát takové to měsíční shrnutí. Budu se to snažit dodržet, ale znám se... Stejně jsem si slíbila, že po každé přečtené knize napíšu recenzi a nic z toho. Takže to vynahradím tímhle článkem, kde shrnu, co jsem přečetla a od února začnu pořádně.  

První letošní dočtená knížka byl 'Faja' od Petry Stehlíkové. Jedná se o pokračování 'Naslouchače'. V druhém díle sledujeme Ilan v Nížinách a celkově rozbroje s pětadvacítkou a kapitánem. Čtení jsem si užila a konec měl grády. Rozhodně doporučuji. Jen mám otázku na autorku: Kdy bude pokračování?!

Po Faje následovala romantická kniha od Alexandry Potter 'Hledá se Romeo'. Příběhy od Alexandry mám ráda, ale k tomuhle jsem si nedokázala najít cestu. Nevím, jestli to je tou zápletkou nebo podáním, ale já se šíleně nudila a prostě mě to nebavilo. Sice jsem to dočetla, ale bylo to zklamání.  


Pak jsem si zlepšila náladu knihou 'Podfuk' od Janet Evanovich a Leea Goldberga. Jedná se o humornou detektivku, která prostě baví. Snadno a rychle jsem si oblíbila hlavní hrdiny a nemohla jsem se od nich odtrhnout. Prostě takové čtení, když se chcete odreagovat.

A co by byl měsíc bez monster? Byl by nudný a tak jsem sáhla po prvním díle spin-offové série 'Paměti lovce monster- Grunge'. Byla to jízda. Sice mám stále raději původní sérii, ale tohle taky není na škodu. Hlavní hrdina je takový Gary Stu, mužská verze Mary Sue- dokonalé hlavní postavy. Vím, že je vyvolený od Šéfa, ale i tak byl až příliš dokonalý. Líbilo se mi, že příběh byl pojat epizodně a ne pouze o jednom lovu. Rozhodně to bylo zajímavé. Vřele knihu doporučuji fanouškům lovců monster nebo tohoto žánru celkově.  

No a poslední knihou měsíce byl 'Sexy farmář' od Alice Clayton. Alice píše humorné a peprné příběhy. Mezi mé oblíbené patří první díl série Nabíječ, Nabíječ. A Sexy farmář si mě získal podobně. Bylo to vtipné, sexy a se spoustou pečení. Bylo tam vše, co knihy od Alice slibují. Rozhodně budu vyhlížet pokračování, které by mělo být o Natalii a Oscarovi- začínám dostávat chuť na Brie...

4 komentáře:

  1. Přečetla jsi toho vážně hodně :) Baví mě knihy od Alice Clayton, tak se chystám i na Sexy farmáře :D A rozhodně potřebuji i Faju, první díl byl skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zrovna hodně ne, ale rozhodně víc, než v únoru :DD. Jo, Alice je skvělá, hodně se těším na další díl, který snad začnu číst v originále, jak se na něj těším :D :).

      Vymazat
  2. Někdy mi přijde, že jsem jediný knihomol, který nečetl Naslouchače, fakt už to musím napravit. :D A ten Sexy farmář mě taky láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nejsi ;). Kamarádka mi minulý týden napsala, že našla zajímavou knížku, kterou by si mohla přečíst- ukázalo se, že se jedná o Naslouchače :).

      Vymazat

Děkuji za komentář. Moc si toho vážím :).